شریک ما شوید !

مشاهده
ویدئو و انیمیشنراهنمای استخدام

راهنمای استخدام ادیتور یوتیوب در 3 مرحله

استخدام ادیتور یوتیوب پروژه‌ای

کاربر پسند بودن و محبوبیت محتوای ویدیویی، یوتیوب را با میانگین جستجوی ماهانه 3 میلیارد، پس از گوگل به دومین موتور جستجوی بزرگ جهان تبدیل کرده است. این بدان معناست که با ویدیوهای با کیفیت خوب، شانس جذب بینندگان بیشتر و در نتیجه کسب درآمد بیشتر از کانال خود را دارید. ایجاد ویدیوهای با کیفیت متوقف نمی‌شود. پس باید به فکر استخدام ادیتور یوتیوب حرفه‌ای و خلاق باشید.

قرار دادن قطعات نهایی فیلم در کنار هم برای ایجاد محتوای عالی برای کانال YouTube شما یک کار بسیار مهم و در عین حال وقت گیر است. بسیاری از مردم از روند برنامه‌ریزی محتوا و فیلمبرداری لذت می‌برند اما نه چندان از تدوین آن، حتی زمانی که ابزارهای ویرایش ساده‌ای برای ویرایش ویدیو وجود دارد، ادیت و تدوین می‌تواند مشکل شما باشد (و این اشکالی ندارد). خبر خوب این است که اگر این حوزه تخصصی شما نیست یا زمان کافی برای ویرایش ویدیوهای خود ندارید، می‌توانید این سرویس را به یک متخصص با تجربه برون سپاری کنید.

ایجاد پروژه / استخدام ادیتور
استخدام ادیتور یوتیوب
Photo by Md Iftekhar Uddin Emon on Pexels

یک ادیتور یوتیوب فریلنس چه کاری انجام می دهد؟

ویراستاران ویدئویی فریلنس، فیلم خام فیلمبرداری شده توسط گروه فیلمبرداری را می گیرند و صدا، طول و کیفیت آن را به یک محصول منسجم نهایی ویرایش می کنند. آنها یک طرح کلی / فیلمنامه را برای کارگردانی اکشن یا روایت داستان دنبال می کنند. به طور کلی، خدمات ویرایش ویدیو شامل برش/برش بخش‌ها، ترتیب مجدد کلیپ‌ها، تصحیح رنگ، افزودن جابجایی‌ها و سایر جلوه‌های ویژه برای جلب نظر بینندگان است.

چه نوع ویرایشگر ویدیویی را باید انتخاب کنید؟

سه نوع از افراد وجود دارند که می توانید در ادیت و تدوین ویدیوهای YouTube خود با آنها مشارکت داشته باشید:

استخدام ادیتور ویدئو تمام وقت:

در اینجا، شما روی یک ویرایشگر اختصاصی برای کار تمام وقت روی همه پروژه‌های ویدیویی خود قرارداد می بندید. آنها برای کارهای روزانه خود کاملاً به شما متکی هستند که از آن حقوق دریافت می‌کنند. استخدام یک ویرایشگر ویدیوی تمام وقت مستلزم آن است که آنها را در لیست حقوق و دستمزد قرار دهید و همه مزایای دیگر اشتغال تمام وقت مانند تعطیلات، طرح بازنشستگی، مالیات، بیمه و غیره را به آنها ارائه دهید.

برون سپاری به شرکت‌های ادیت و تدوین ویدیو:

بسیاری از شرکت های برون سپاری در آنجا در ویرایش ویدیو تخصص دارند. این شرکت ها با مجموعه ای از ویرایشگرهای ویدیویی مجرب و اختصاصی کار می کنند. هنگامی که نیاز به انجام کارهای ویرایشی دارید، آنها را درگیر می کنید و آنها شما را با یک ویرایشگر برای پروژه مطابقت می دهند نه اینکه یک ویرایشگر خاص را استخدام کنید.

سپردن پروژه به فریلنسرها:

فریلنسر یک متخصص مستقل است که دستمزد خود را از کارهای کوتاه مدت و پروژه‌ای دریافت می‌کند. آنها بر اساس هر کار یا هر پروژه حقوق می‌گیرند. فریلنسرها به جای یک شرکت برای خودشان کار می‌کنند، بنابراین می‌توانید برای کارهای ویرایش ویدیوی خود مستقیماً با آنها تماس بگیرید. (ویرایشگر ویدیوی فریلنس تمرکز ما در این مقاله خواهد بود.)

مزایای استخدام یک ادیتور ویدیوی فریلنس

به غیر از لذت بردن از ویرایش ویدیوها، چند دلیل وجود دارد که استخدام یک ویرایشگر ویدیوی فریلنس برای کانال YouTube شما ممکن است یک تصمیم هوشمندانه باشد.

بدون نیاز به قراردادهای بلند مدت:

استخدام یک فریلنسر حرفه‌ای تضمین می‌کند که یک ویدیوی ویرایش شده با کیفیت خواهید داشت (تا زمانی که فیلم با کیفیت بالا بگیرید)

در وقت شما برای انجام کارهای دیگر مانند ضبط محتوای خارق العاده‌تر صرفه‌جویی می‌شود.

در مقایسه با استخدام یک ویراستار بلندمدت و حقوق بگیر در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

چگونه یک ادیتور برای ویدیوهای YouTube پیدا کنیم؟

پیدا کردن و کار کردن با یک فریلنسر بیشتر شبیه یک بازی تگ ایمیل است تا یک ترن هوایی. فناوری ارتباط و تجارت آنلاین را برای مشتریان و فریلنسرها آسان کرده است. شما می‌توانید هر محصول یا خدماتی را که می‌خواهید از سراسر جهان از طریق اینترنت پیدا کنید.

بسیاری از پلتفرم‌های فریلنسری مانند Fiverr، Topal، Hired، Upwork، Parsfl.ir و Freelancer.com وجود دارند که می‌توانید ادیتورهای ویدئویی فریلنس را در آنها پیدا و استخدام کنید.

شما می توانید پروژه خود را پست کنید و از فریلنسرهای با تجربه برای انجام آن پیشنهاد دریافت کنید، سپس فریلنسری را پیدا کنید که با بودجه شما مطابقت داشته باشد و مهارت های مورد نظر شما را داشته باشد.

قبل ازانتخاب فریلنسرها، تجربیات آنها را در نظر بگیرید و نمونه کار آنها را بررسی کنید تا مشخص کنید آیا فریلنسر به خوبی در جایگاه شما تثبیت شده است یا خیر. اگر از نظرات و اخلاق کاری آنها راضی هستید، برای همکاری با آنها تماس بگیرید.

چگونه یک ادیتور برای ویدیوهای YouTube خود استخدام کنید؟

هنگام استخدام یک ادیتور ویدیوی فریلنس در یک پلتفرم فریلنسینگ آنلاین، مراحل زیر را باید طی کرد:

مرحله 1: یک نام برای پست شغلی خود ایجاد کنید

نام کامل را بیابید و به یاد داشته باشید که عبارت کلیدی پروژه خود را نیز درج کنید. در این مورد، باید «ادیتور ویدیو برای یوتیوب» یا چیزی شبیه به آن را در عنوان پروژه وارد کنید. یا عنوان پروژه خود را متمرکزتر کنید تا استعداد مناسب را جذب کنید. برای مثال، به‌جای اینکه عنوان خود را فقط «ادیتور ویدیو» وارد کنید، جزئیات را اضافه کنید و آن را متمرکزتر کنید، مانند ادیتور ویدیو برای یک کانال YouTube در زمینه تناسب اندام.

مرحله 2: ویدیوی خود و آنچه از یک فریلنسر انتظار دارید را شرح دهید

انتظارات و اهداف خود را به وضوح شرح دهید. محدوده پروژه، موارد قابل تحویل، مهارت‌های مورد نیاز (سطح مهارت، نوع، تجربه)، راهنمای سبک و الهام‌بخش خود (تبلیغ خلقی) را توضیح دهید. اگر هر چیزی منحصر به فرد در مورد پروژه خود دارید را شرح دهید، نمونه هایی را به اشتراک بگذارید که نشان دهنده آنچه به دنبال آن هستید، و چک لیستی با تمام الزامات قابل تحویل برای فریلنسرها به اشتراک بگذارید تا نیازهای پروژه شما را به طور کامل درک کنند. همچنین، عاقلانه است که سطح تخصص مورد نظر خود، مکان ترجیحی فریلنسر، و اگر این یک پروژه در حال انجام یا یک کار یکباره است را در بیان کنید.

مرحله 3: بودجه پروژه را تعیین کنید

مبلغی را که مایلید برای پروژه بپردازید و اینکه آیا نرخ آن قابل مذاکره یا ثابت است را مشخص کنید. مشخص کنید که آیا مایل به پرداخت به روش فازبندی هستید یا اینکه یکجا پرداخت می کنید. به خاطر داشته باشید که وقتی بودجه شما خیلی کم است، ممکن است نتوانید متخصصان مناسب را جذب کنید، بنابراین مطمئن شوید که بودجه شما با کیفیتی که به دنبال آن هستید مطابقت دارد.

کسب اطلاعات عمومی: چرا پارس‌فریلنسر روی پروژه‌ها قیمت گذاری انجام نمی‌دهد؟

مرحله 4: بررسی و ارسال

یک بررسی سریع انجام دهید و وقتی از همه جزئیات اطمینان داشتید، آن را پست کنید. هنگامی که پیشنهادها را دریافت نمودید ، آماده بررسی، مصاحبه و استخدام ادیتور ویدیوی خود شوید.

هزینه استخدام یک ادیتور ویدیو برای YouTube چقدر است؟

فریلنسرها نرخ ویرایش روزانه یا ساعتی را دریافت خواهند کرد. بر اساس تخصص و تجربه، نرخ ساعتی معمولاً بین 10 تا 35 دلار برای مبتدیان، 35 تا 60 دلار برای ادیتورهای ویدیویی پیشرفته و 60 تا 100 دلار برای ویرایشگرهای ویدیوی خبره متغیر است. (مبالغ را در قیمت روز دلار ضرب کنید)

اگر تدوین و ادیت ویدیوها در تخصص شما نیست، به این معنی نیست که کار شما به عنوان یک یوتیوبر به پایان رسیده است. استخدام یک ادیتور ویدیوی فریلنسر راهی عالی برای ادامه تولید ویدیوهای باکیفیت، با تمرکز بر آنچه که بیشتر از همه از آن لذت می برید، یعنی ایجاد محتوا، است.

اگر همکار یوتیوبری را می‌شناسید که ممکن است علاقه مند به استخدام یک ادیتور برای کانال یوتیوب خود باشد، این پست وبلاگ را با او به اشتراک بگذارید.

چرا پارس فریلنسر؟

هزینه ایجاد پروژه
تعرفه خدمات
تجربه کاربری
پرداخت امن
امتیاز کاربر: 5 ( 1 نتایج)
از طريق
از طریق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آشنایی با استوری برد استخدام کارشناس سئو سخن های ناب و نقل قول های با ارزش