شریک ما شوید !

مشاهده
راهنمای کارفرمایان

6 دلیل برای استخدام فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک

چگونه استخدام فریلنسر به کسب و کار کوچک شما کمک می کند؟

چرا فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک شما باید استخدام شوند و یا سوال بهتر این است که استخدام فریلنسرها چگونه به کسب و کار شما کمک خواهد کرد. اگر صاحب کسب و کار کوچک هستید، بهتر است از خودتان بپرسید که آیا زمان و هزینه ای که در نظر گرفته اید، به شما اجازه می دهد تا یک فریلنسر استخدام کنید؟

استخدام فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک

 درست است که شما می توانید کار را خودتان انجام دهید یا می توانید یک کارمند تمام وقت برای انجام کار استخدام کنید، اما صبر کنید! کارمند تمام وقت شامل هزینه و زمان طولانی آموزشی و تربیتی، نگهداری و هزینه برای استخدام کارمندان دائمی می شود.

همانطور که هر تومان در مشاغل کوچک مهم است و به حساب می آید، طبعا برآورد اینکه استخدام فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک و یا کار کم سود شما چه نتایجی دارد از هر نظر منطقی است. استخدام و به کارگیری فریلنسرها در مدیریت منابع انسانی تغییرات زیادی را رقم‌می زند.

شما می توانید فریلنسر ماهر و متخصص استخدام کنید که تخصص و تجربه خود را برای انجام کارها در بازه زمانی مشخص شده به کار بگیرد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا کسب و کار کوچک شما باید یک فریلنسر استخدام کند. اگر به کسی برای کمک در پروژه خاصی نیاز داشته باشید یا به فردی با مجموعه مهارت خاص، همیشه می توانید یک فریلنسر را برای رفع نیازهای پروژه ها استخدام کنید.

فریلنسر ماهر، تخصص و تجربه خود را در بازه زمانی مشخص شده در اختیار شما قرار می دهد.

استخدام فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک و بزرگ در بیشتر مواقع مقرون به صرفه تر بوده است و این مزیت را برای کارفرمایان مخصوصا کارفرمایان استارتاپی ایجاد می کند تا بودجه خود را به بهترین شکل ممکن ذخیره کنند. شرایط استخدام فریلنسرها و برون سپاری پروژه ها به فریلنسرها با آزادی عمل بیشتری مواجه است و این انعطاف پذیری می تواند فرصت بزرگی برای کسب و کار تازه و یا کم درآمد شما باشد. نگران نباشید اگر فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک دائمی نیستند با کمی برنامه ریزی و ارتباط می توانید فریلنسر مناسبی برای پروژه بعدی خود پیدا کنید.

چگونه فریلنسرها به مشاغل کوچک کمک می کنند؟

کمک فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک

فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک و کم سرمایه به روش های موثری برای بهینه سازی پروژه ها کمک می کنند. در وهله اول، فریلنسرها مهارت ها و دانش پیشرفته خود را به مشاغل کوچک می آورند و در وهله دوم، بهره وری را افزایش می دهند. برای کارفرمایان و صاحبان مشاغل، راه های زیادی وجود دارد که می توانند از فریلنسرها استفاده کنند.

 برخی از شرکت ها فریلنسرها را برای انجام وظایف یا پروژه های خاص استخدام می کنند یعنی وظیفه مشخصی را به طور دائمی برعهده آنها می گذارند. در عین حال، دیگران ممکن است به طور منظم از فریلنسرها برای کمک به برخی نقش ها و مسئولیت ها برای مدت زمان مشخص استفاده کنند به این معنی که پروژه محور جلو می روند و در طول مسیر از نیروهای فریلنسر گوناگونی استفاده می کنند.

در هر صورت در استخدام آگاهانه و مناسب، با ورود فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک می توانید در هزینه و زمان مورد نیاز بجای استخدام کارمندان تمام وقت صرفه جویی کنید. یکی از مزایای اضافی که از استخدام فریلنسرها دریافت می کنید این است که آنها می توانند وظایف را خارج از ساعات کاری هم انجام دهند و این امر تسهیلات اجرایی دارد مثلا انجام کارهای عقب مانده را آسان تر می کند.

هنگامی که می خواهید از فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک در بهترین موقعیت های کاری استفاده کنید، موارد خاصی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.  برخی از فریلنسرها در قرارداد همکاری به وضوح محدوده کار و انتظارات را مشخص می کنند اما گاهی نه از طرف کارفرما و نه از طرف فریلنسر توافقی قبل از شروع کار صورت نمیگرد که عواقب سختی در پیش دارد.

بهتر است قبل از استخدام یک فریلنسر بر سر قیمت توافق کنید و از حقوق و مالکیت اثر تولید شده اطمینان یابید زیرا نحوه ارتباطات و ضرب الاجل های باید واضح باشد. روابط کاری بنایی مثبت می طلبد مخصوصا در انجام سریع و کارآمد پروژه ها که همواره ضروری است.

۶ مزیت برای فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک و کم درآمد

فریلنسرها انعطاف پذیرتر هستند

بسیاری از کارآفرینان یا شرکت های استارتاپی هستند که به دنبال راه های مقرون به صرفه برای کاهش هزینه های پیش روی خود هستند. به طور معمول برای کارفرمایان، استخدام فریلنسرها رویکرد انعطاف پذیرتری به نظر می آید و حتی راه حلی جایگزینی حساب می شود. آنها استخدام کارمندان تمام وقت در پروژه های خاص را کنار می زنند تا با فریلنسرها زمان را کاهش و کیفیت را بالا ببرند و به نوعی این انتخاب بهینه سازی را تضمین می کند.

دلایل استخدام فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک می تواند بی شمار باشد اما در کنار آنها، مزایای اصلی یافت می شوند که در اقناع صاحبان مشاغل کوچک دخیل هستند. برای استخدام فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک، این مزیت ها اهمیت بالایی دارند چه برای کارفرمایان تا با این مشخصه ها به آگاهی نسبی در انتخاب فریلنسرها برسند و چه برای خود نیروی کار فریلنسر تا با دقت در این زمینه ها شانس استخدام خود را بالاتر ببرند.

۱_ دانش و تخصص وارد کار می شود

دانش و تخصص فریلنسرها

اگر به دنبال یک فرد خاص با مهارت های خاص برای انجام یک کار خاص هستید. فریلنسرهای امروزی بهترین انتخابی هستند که می توانید به دنبال آن باشید. استخدام فریلنسر ماهر و متخصص، تفکر کاری منحصربفرد و نتایج درجه یک مورد نیاز برای افزایش سرمایه کسب و کار را به همراه دارد. فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک همانطور که دانش و تخصص خود را به ارمغان می آورند، دست یابی به رفع نیازهای مخصوص تیم شما، آسان تر می شود.

فریلنسرها از آن جهت که فرصت مدیریت پروژه های مختلفی را داشتند، تجربه کاری برای آنها زمینه دانش با طیف گسترده ای را رقم زده است و چون زمینه کاری خود را شناخته اند و برای جذب کارفرمایان چیزی فراتر از نیازها را پشت سر گذاشته اند، همواره تخصص را به همراه دارند.

۲_ هزینه های مقرون به صرفه می شود

از آن جایی که بحث درباره ورود فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک است، بیش از هر موردی، توجه به هزینه اهمیت دارد. شروع کار و مشاغل گاها همراه با هزینه های سربار زیادی برای اداره یک کسب و کار با منابع محدود است. از اجاره فضای اداری گرفته تا استخدام کارمندان که هزینه ها متفاوت است. مثلا هزینه وسایل اتاق ها و یا هزینه وسایل مورد نیاز کارمندان، نهار یا هزینه گرامایشی، سرمایشی و شرایط نگهدای محیط کاری که در حین ورد به کار می تواند بسیار مختلف باشد.

استخدام فریلنسرها به هزینه های حواشی کمتری نیاز دارد بنابراین برای مشاغل کوچک با منابع محدود، استخدادم فریلنسرها بهتر است. با یک نسبت مناسب بین استخدام فریلنسرها و کارمندان تمام وقت، یک تجارت می تواند به طور موثر رشد کند.

۳_ روی بخش های اصلی کسب و کار تمرکز می شود

تمرکز کاری در پروژه فریلنسری

راه اندازی یک کسب و کار چیزی متفاوت از داشتن کسب و کار شخصی است، یعنی شما می توانید کار و پروژه خودتان را داشته باشید اما وقتی کاری را راه اندازی می کنید باید دیگر پروژه ها و افراد دیگر را نیز وارد کار خودتان کنید. بنابراین کارهای زیادی وجود دارد که صاحبان مشاغل نمی توانند به تنهایی انجام دهند. این شامل حسابداری، مدیریت منابع، حسابداری، مدیریت وب سایت، بازاریابی، توزیع حقوق و دستمزد و بسیاری دیگر است.

با ورود فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک علیرغم مدیریت بسیاری از فرآیندها، کارآفرینان می توانند به ویژه بر روی فعالیت های تجاری اصلی با فریلنسرهای متخصص تمرکز کنند.

۴_ کیفیت و بهره وری بهتر می شود

پروژه های با کیفیت باعث صرفه جویی در زمان و بهره وری مشاغل شما می شود. بالا بردن سطح کیفیت به شما و کارمندانتان این امکان را می‌دهد که روی پروژه‌های مهمی که در آن تخصص دارید بیشتر دیده شوید و بیشتر کار کنید. برای رشد کسب‌وکارتان، متخصص شدن در یک حوزه بسیار مهم است. برای شکوفایی در بازارهای رقابتی، لازم است به جای استخدام کارمندان تمام وقت، نیروی انسانی را برای کارهای با مرتبه اهمیت‌پایین تر برون سپاری کنید.

۵_ هزینه های آنبوردینگ کم می شود

کاهش هزینه ها

استخدام فریلنسرها هزینه های ناشی از آنبوردینگ یا همسوسازی کارکنان جدید را به حداقل می رساند. اکثر منابع شما در شروع کار و انرژی شما صرف همسوسازی کارکنان می شود. بدین ترتیب کارفرمایان با استخدام فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک از بخش قابل توجهی در ساختار تیم تنظیم و فرآیند تشکیل پرونده نجات می یابند. فریلنسرها برای پروژه های کوتاه مدت و مشخصی استخدام می شوند که فقط برای تکمیل پروژه نیاز به معرفی فرآیندهای کلیدی دارند.

دیگر فرآیند آنبوردینگ مانند راضی نگه داشتن نیروی کار یا نگه داشتن او برای طولانی مدت و مولد بودن نیروی تازه کار در شرکت و نیز پیشرفت او، در پروژه های فریلنسری خیلی کمتر مطرح است که بدین ترتیب هزینه های زیادی برای کارفرمایان ذخیره می گردد.

۶_ سریعتر و هوشمندتر می شوید

همه می دانیم که جلوتر زدن از رقبا، اولویت اصلی هر کسب و کار کوچک است. این امر با نیروی کار متخصص و ماهر در پروژهای شما قابل دستیابی است. استخدام فریلنسرهای حرفه ای که تجربه کافی در انجام پروژه های تخصصی را دارند از نظر کیفی موجب بهبود و بهره وری می شوند. در واقع با کاهش کمیت نمودار کیفیت نه تنها تحت اثر منفی قرار نمیگیرد بلکه نتایج مثبتی رقم می خورد. افزایش کارایی و بهره وری روبه افزایش که هم کیفیت و هم هزینه های مالی و زمانی را کاهش داده است، طبیعتا به کسب و کار نیز سرعت می بخشد.

مزیت های فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک

سخن آخر

فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک به مرور زمان جای خود را باز کردند و نقش مهمی را ایفا کردند. این امر از این جهت است که کسب و کارهای کوچک در مراحل اولیه برای حضور در بازارکار و نشان دادن خود با تمام قوا تلاش می کنند و برای مقابله با چالش ها، نیاز دارند که یک فریلنسر استخدام کنند. دلایل این عمل بسیار زیاد است ولی مهم ترین عوامل در این مقاله بررسی شد.

برای پیشبرد مشاغل کوچک و کم سرمایه می توانید برای مدت کوتاهی یک فریلنسر استخدام کنید. این باعث صرفه جویی در زمان و بودجه شما می شود و شامل هزینه های کمتر برای همسوسازی کارمندان جدیدالورود می گردد که کارفرما را از آموزش و نگهداری پرهزینه نیروی کار مبرا می کند پس آنها می توانند در شروع کارهای کم سرمایه خود صرفه جویی کنند.

استخدام یک فریلنسر مزایای خاص خود را برای گسترش کسب و کارهای کوچک دارد. شما می توانید بر روی حوزه های اصلی کسب و کار خود تمرکز کنید و در عین حال بهره وری را افزایش دهید، البته فراموش نکنید که فریلنسرها نمی توانند جای کارمندان تمام وقت را بگیرند. آنها کارمندان کوتاه مدت هستند تا کار را با بودجه کمتر و هرینه های به صرفه تری تکمیل کنید.

اگر به دنبال توسعه تجارت کوچک خود با فریلنسرهای ماهر هستید، می توانید پروژه هایتان را در پارس فریلنسر ارسال کنید. در این سایت پروژه‌ها و ایده‌های خود را به فریلَنسِرها با اطمینان و سهولت بیشتر می سپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آشنایی با استوری برد استخدام کارشناس سئو سخن های ناب و نقل قول های با ارزش