سیستم گیمینگ مخصوص بازی GTA IV/FarCry6/FIFA 2024 با 6 ماه گارانتی و پشتیبانی

مشاهده
کسب و کار

راه های کسب درآمد از بازی روبلاکس

چگونه از بازی Roblox کسب درآمد کنم؟

کسب درآمد از بازی؟ اگر به این مقاله رسیده اید، مطمئناً به دنبال پول اضافی هستید. چه کسی به پول اضافی نیاز ندارد؟ همه ما به پول اضافی نیاز داریم و در عصر امروز، کسب درآمد آنلاین از راحتی خانه آسان شده است.

به شخصه نظرم در مورد کسب درآمد از بازی یا کسب درآمد آنلاین به عنوان درآمد غیرفعال، یک شغل جانبی، یک کار نیمه وقت است. برخی آن را جزو مشاغل تمام وقت نیز حساب می کنند. البته بنظر می رسد که کسب درآمد از بازی، یک ایده جدید و جزو منابع جدید کسب درآمد به حساب می آید. در این مقاله به یک پلتفرم محبوب به نام Roblox برای کسب درآمد از طریق بازی های آنلاین، می پردازیم.

اگر نام Roblox را نشنیده اید، در یک کلام و خلاصه، یک پلتفرم بازی آنلاین محبوب است که می توانید هر چیزی که بخواهید را در آن بفروشید و از این طریق درآمد کسب کنید.

این مقاله، یک راهنمای آموزشی گام به گام در مورد نحوه فروش در بازی روبلاکس است. تا از خانه خود درآمد آنلاین کسب کنید. پس بیایید شروع کنیم …

Roblox، پلتفرم بازی آنلاین

Roblox یک پلتفرم بازی آنلاین بسیار محبوب است که تجربه بازی منحصر به فردی را به میلیون ها بازیکن در سراسر جهان می دهد. این فقط یک بازی نیست، بلکه یک اکوسیستم کامل بازی است، روبلاکس، این امکان را دارد که بتوانید کسب درآمد از بازی آنلاین را تجربه کنید، زیرا به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌های خود را بسازند و آیتم‌های مجازی را بخرند و بفروشند.

یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌ بازی Roblox امکان طراحی و فروش آیتم‌های بازی مانند لباس، لوازم جانبی و کارت بازی برای کاربران این بازی آنلاین است. با استفاده از Roblox Studio، بازیکنان می توانند خلاقیت و تخیل خود را برای طراحی آیتم ها بکار بگیرند و به معرض فروش در این پلتفرم بگذارند.

گزینه فروش در Roblox حالت هیجان انگیزی به بازی می بخشد و راهی را برای کاربران بازی و دوست داران ارز مجازی فراهم می کند تا بتوانند ارز (Robux) را کسب کنند و مهارت های خود را به عنوان توسعه دهندگان و طراحان به نمایش بگذارند.

راه های کسب درآمد از بازی روبلاکس

برای کسب درآمد از بازی پرطرفدار روبلاکس، در ابتدا باید به این نکته حتما اشاره کنیم که دو دسته فروش کالا در بازی روبلاکس وجود دارد. دسته ” سفارشی” و دیگری “ویژه” است. اقلام سفارشی، یعنی چیزهایی که توسط شما ایجاد می شود مانند کلاه، شلوار، تی شرت و … این موارد به دلخواه سفارشی می شوند و مقرون به صرفه هستند. اقلام ویژه، یعنی چیزهایی که خاص، منحصر به فرد و نادر هستند.

کسب درآمد از بازی

چگونه در بازی روبلاکس، آیتم های سفارشی را بفروشم؟

اقلام سفارشی که توسط شما قرار می گیرند، مانند کلاه، شلوار، یا تی شرت، می توانند به هر قیمتی که شما تصمیم بگیرید به فروش برسند. با این حال، Roblox دارای یک براکت قیمتی است که این حالت به شما اجازه نمی دهد که پایین تر از حد تعیین شده برای قیمت ها، بفروشید و با خیال راحت، کسب درآمد از بازی روبلاکس را تجربه کنید. به عنوان مثال، تی شرت ها را می توانید با حداقل 2 روبوکس و شلوارهای کمتر از 5 روبوکس فروخت.

مراحل فروش آیتم های سفارشی شده در بازی روبلاکس:

برای کسب درآمد از بازی روبلاکس و تهیه آیتم های سفارشی، در ابتدا باید ثبت نام کنید.

پس از مراحل ثبت نام، در صفحه اصلی، “آیکون منو” را در سمت چپ صفحه مشاهده می کنید. بنابراین

۱- روی نماد منو کلیک کنید و داخل لیستی که برای شما می آورد، روی نماد “آواتار” کلیک کنید.

۲- سپس در گام بعدی، روی “همه گزینه ها” از منوی قبلی کلیک کنید. این قسمت به شما لیستی کامل از موجودی شما را می آورد. فرض کنید در حال فروش کلاه هستید. از لیست روی “کلاه” کلیک کنید.

۳- در صفحه بعد، نماد “Ellipsis” در بالا سمت راست را انتخاب کنید و سپس روی “گزینه پیکربندی یا configure option” کلیک کنید.

۴- سپس گزینه Sales Option را از سمت چپ صفحه انتخاب کنید. در اینجا می توانید نام را تغییر دهید و توضیحاتی در مورد چیزهایی که قرار است فروخته شوند را اضافه کنید.

۵- پس از کلیک بر روی نماد فروش، قیمت مورد نظرتان را وارد کنید و روی “ذخیره” کلیک کنید…

خب، کالای شما اکنون برای فروش است.

کسب درآمد با بازی راحت و سریع

مراحل فروش آیتم های ویژه در بازی روبلاکس

اقلام منحصربه ‌فرد یا خاص، مانند چرخ دنده‌ها و لباس‌هایی که تنها در اختیار شماست یا از فروشگاه Roblox خریداری شده‌اند، اما «محدود» بوده اند و در حال حاضر دیگر عرضه نمی شوند و یا به صورت «محدود U» طبقه‌بندی می‌شوند، می‌توانید به روش‌های زیر به فروش برسانید:

۱- به حساب Roblox خود بروید و بر روی Inventory کلیک کنید، سپس به دنبال مواردی با علامت “Limited” یا “Limited U” باشید، در نهایت یکی از کالاهایی را که برای فروش می خواهید قرار دهید را انتخاب کنید.

۲- در مرحله بعد، روی نماد “Ellipsis” واقع در بالای دکمه “اکنون خرید” و “قیمت کالاها” کلیک کنید، تا یک منوی کشویی به شما نمایش داده شود.

۳- از داخل این لیست قبلی، بر روی “فروش” کلیک کنید و قیمت مدنظرتان را وارد کنید. اگر شمابرای قیمتی که زده اید دچار تردید می شوید، نگران نباشید، قیمت یک بار قابل تغییر است، ولی حتما قبل از تایپ قیمت تصمیم خود را بگیرید.

و تمام.

۳ نکته مهم در کسب درآمد از بازی روبلاکس

بنابر تجربه و کار با این بازیُ طبعا شما راه های مخصوص بخودتان را \یدا می کنید. اما چند نکته مهم و پایه ای که قبل از شروع فروش باید بدانید شامل این موارد است:

۱- بازی روبلاکس از قیمت حاصل از فروش شما 30٪ را می گیرد، بنابراین محصولات خود را بر اساس آن قیمت گذاری کنید.

۲- برای شروع به فروش شما حداقل 10 Robux در حساب خود نیاز دارید.

۳- شما می توانید ارز Robux را به مدت 30 روز پس از فروش، بازخرید کنید.

نصیحت های کاربردی برای کسب درآمد از بازی های آنلاین:

سعی کنید با هنر و تخیل قوی، تاثیر خوبی روی خریداران خود بگذارید.

با خریداران خود صادق باشید.

قیمت واقعی بدهید و هرگز قیمت اغراق آمیز یا پایین تر از حدمعمول ندهید.

خدمات خود را آسان و جذاب کنید و همواره مدنظر داشته باشید خدمات خوبی به مشتریان ارائه دهید، تنها به چشم سرگرمی به آن نگاه نکنید.

سخن آخر

کسب درآمد از بازی های آنلاین، یکی از راه های کسب درآمد دلاری و راحت محسوب می شود که در دنیای مجازی امروز، رفته رفته با محبوبیت قابل توجه ای مواجه شده است. مطمعنم در سال های بسیار گذشته اگر به مردم می گفتند که اگر بازی کنند، درآمد خواهند داشت اصلا باور نمی کردند. کسب درآمد از بخش های سرگرمی همیشه یک راه کسب درآمد جذاب و پرطرفدار است مانند هنرمندان که از هنر خود لذت می برند و کسب درآمد هم می کنند.

اگر برای کسب درآمد به صورت دورکاری به کسب درآمد از بازی ها روی آورده اید، ما در سایت پارس فریلنسر پیشنهادات بسیاری برای شما داریم.

سوالات متداول:

 

آیا بازی روبلاکس در ایران فیلتر است؟

بعد از محدودیت های شدید انترنتی ایران، این بازی برای مدتی فیلتر بود اما در حال حاضر مشکلی وجود ندارد ویست و راهی پرطرفدار برای کسب درآمد از بازی های آنلاین است.

بازی روبلاکس مخصوص برنامه نویس ها است؟

شرکت روبلاکس (Roblox) بازی طراحی کرده است که بتواند میلیون ها برنامه‌نویس را دور خود جمع کند تا با قدرت تخیل منحصر به فرد هر یک از آنها، خود هر بازی را که دوست دارند را خلق کنند. اما این بازی فقط مخصوص برنامه نویس ها نیست و هر کاربری با کمی آشنایی و تمرین در فضای بازی می تواند کسب درآمد داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آشنایی با استوری برد استخدام کارشناس سئو سخن های ناب و نقل قول های با ارزش