شریک ما شوید !

مشاهده
ویدئو و انیمیشن

استاپ موشن چیست؟ و تاثیر آن بر کمپین‌های تبلیغات ویدئویی

اغلب ممکن است احساس کنید که تحت تأثیر الگوریتم های رسانه های اجتماعی در حال تغییر هستید. اما واقعیت این است که همگام بودن با آنچه اتفاق می افتد به برند شما کمک می کند تا در یک چشم انداز رقابتی برجسته شود.
انیمیشن Stop motion یکی از آخرین تکنولوژی ویدئویی رسانه های اجتماعی است که محتوای رسانه های اجتماعی شما را برجسته می کند، به خصوص زمانی که با اینفلوئنسرها کار می کنید.

در این مقاله، ما توضیح می دهیم که انیمیشن استاپ موشن چیست و نمونه هایی از ویدیوهای استاپ موشن را ارائه می‌دهیم که می‌توانند به شما در ایجاد کمپین‌های موفق کمک کنند.

انیمیشن استاپ موشن چیست؟

انیمیشن استاپ موشن یک تکنیک انیمیشن فریم به فریم است که شامل گرفتن عکس از یک جسم بی‌جان در موقعیت‌های مختلف، سپس کنار هم قرار دادن آن عکس‌ها برای ایجاد انیمیشنی است که توهم حرکت را ایجاد می‌کند. این تکنیک علی‌الخصوص برای تبلیغات بسیار مفید است زیرا با ارائه محصولات به روش‌های چشم نواز و خلاقانه به جلب توجه مخاطب کمک می‌کند.

ویدیوهای استاپ موشن

انیمیشن Rise of Stop Motion در دنیای اینفلوئنسری

محتوای ویدیویی در حال‌حاضر در بسیاری از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی به طور فزاینده‌ای در حال گسترش می‌باشد، زیرا برای حواس سمعی و بصری ما جذاب است و داستانی قانع‌کننده را روایت می‌کند. در واقع، 91% از کاربران اینستاگرام گزارش می‌دهند که هر هفته ویدیوها را در این پلتفرم تماشا می‌کنند. با تبدیل شدن ویدیوها به فرمت محتوای رایج، برخی از برندها از ویدیوهای استاپ موشن در بازاریابی تأثیرگذار خود استفاده می‌کنند تا از رقبای خود متمایز شوند.

به طور سنتی، انیمیشن استاپ موشن یک کار هنری فشرده (و تا حدودی خسته کننده) است. اینفلوئنسرهایی که تبلیغات استاپ موشن ایجاد می‌کنند، اغلب درگیر می‌شوند، زیرا فالوورهای آن‌ها از آنچه این اینفلوئنسرها می‌توانند ایجاد کنند، شگفت‌زده می‌شوند! برای بازاریابان، ویدیوهای استاپ موشن ارزشمند هستند ، مختصر بودن آن‌ها هضم آن‌ها را آسان‌تر از ویدیوهای کامل می‌کند، و معمولاً نیازی به استوریهای وقت‌گیر یا فرآیندهای طولانی پس از تولید ندارند.

چه زمانی از انیمیشن Stop Motion برای تبلیغات برند  و محصول خود استفاده کنید؟

زیبایی تبلیغات استاپ موشن مدرن این است که می توانند به پروژه‌های DIY شما تبدیل شوند. شما می توانید از ابزارهایی مانند Vimeo، Adobe Premiere Pro و Adobe Photoshop برای ایجاد تبلیغات خیره کننده بدون استخدام فیلمساز ماهر استفاده کنید.

اما این واقعیت که شما می‌توانید یک انیمیشن استاپ موشن را خودتان انجام دهید به این معنی نیست که همه تبلیغات رسانه‌های اجتماعی شما باید از آن قالب استفاده کنند. در اینجا چند مورد استفاده خاص از تبلیغات استاپ موشن وجود دارد که می تواند برای برند شما مفید باشد.

تبلیغات باپر یوتیوب: انیمیشن Stop motion به شما کمک می‌کند تا در پایان این تبلیغات شش ثانیه‌ای به سرعت توجه دیگران را جلب کنید. یک تبلیغات استاپ موشن با کیفیت بالا که علایق و نیازهای مشتری احتمالی شما را جلب می کند، نرخ تبدیل بالایی خواهد داشت.

عکاسی از غذا: با ویدیوهای استاپ موشن که به افراد کمک می‌کند مواد خام را به روش‌های جدیدی ببینند، سبک غذای برند خود را به مرحله بعدی ببرید. در اینجا یک مثال از ایوان هیلتون در Pinterest است.

اعلان‌های برند: چه زمانی که در حال راه‌اندازی یک محصول جدید، میزبانی یک رویداد خاص، یا تلاش برای جلب توجه به اخبار شرکت‌های بزرگ هستید یک تبلیغ استاپ موشن می‌تواند به شما کمک کند تا مخاطبان خود را جذب و توجه آنها را جلب کنید.

دستور العمل ها: ویدیوهای استاپ موشن برای ساده تر کردن دستور العمل ها نسبت به ویدیوهای کاملا سنتی عالی هستند. در اینجا نمونه‌ای از حرکت جیری است که دستور تهیه اسپاگتی و کوفته‌های او را نشان می‌دهد. برخی از مخاطبان او تا آنجا پیش می روند که این ویدئو را “بسیار عالی” و “هیپنوتیزم کننده” توصیف می کنند.

داستان برندتان را بگویید: اتسی در سال 2015 یک تبلیغ پرطرفدار داشت که کاملاً داستان برند را با استفاده از این شعار به تصویر می‌کشید: «هر چیزی که آن‌ها دارند، مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستند، آن‌ها را در یک هدیه پیدا کنید. جستجو کنید چه چیزی آنها را منحصر به فرد می کند.”

آموزش‌ها: این جامعه‌ای است که از آگاهی فوری قدردانی می‌کند، بنابراین اگر راهنمای نحوه‌ی محصول شما بتواند در یک گیف شش ثانیه‌ای خلاصه شود، مشتریان شما از شما تشکر خواهند کرد.

3 نمونه از انیمیشن Stop Motion

در اینجا چهار نمونه از ویدیوهای انیمیشن استاپ موشن در YouTube، Instagram، TikTok و Pinterest آورده شده است.

ویدیوی یوتیوب کیک شکلاتی لگو توسط تام اوستین
تام تمام مواد تشکیل دهنده این کیک شکلاتی را به قطعات لگو تبدیل کرد که با هم ترکیب می شوند تا یک کیک کامل را در این ویدیوی عالی ایجاد کنند که بیش از 53 میلیون بازدید و بیش از 23000 نظر دارد.

ویدیوی Le Creuset TikTok توسط Bakersmann Cookies
Bakersmann Cookies این تبلیغ استاپ موشن TikTok را برای برجسته کردن ظروف زیبای Le Creuset ساخته است. شگفت‌انگیز است که نانوا چگونه تصاویر واقعی از این گلدان‌های زیبا را در قالب کوکی‌های منحط ساخته است. این ویدیو دارای نرخ تعامل 3.29٪ است – که بسیار عالی است، با توجه به اینکه او تقریباً 2 میلیون دنبال کننده TikTok دارد.

خرید ویدیوی اینستاگرام Moica Cadeaux توسط Jeli Animations
Shop Moica یک شرکت جعبه هدیه سفارشی فعال در کانادا است که محصولات تولید شده در کبک را برجسته می کند. آنها با Jeli Animations همکاری کردند تا یک تبلیغ انیمیشنی استاپ موشن ایجاد کنند که برخی از محبوب ترین جعبه های آنها را به نمایش بگذارد.

ویدیوهای استاپ موشن محتوای اینستاگرام را جذاب تر و هیجان انگیز می کند. در دنیایی که تحت تسلط محتوای ویدیویی است، تبلیغات استاپ موشن به برند شما کمک می‌کند تا برجسته شود.

اینجاست که پاداش های قابل تامل جذاب می تواند تاثیر گذار باشد. ما به شما کمک می‌کنیم اینفلوئنسرهایی را پیدا کنید که ویدیوهای استاپ موشن شگفت‌انگیزی ایجاد می‌کنند که متناسب با سبک و صدای برند شما باشد. با در نظر گرفتن پاداش و اجرت جذاب میتوانید سازندگانی برای کمپین بازاریابی تأثیرگذار بعدی خود پیدا کنید.

پروژه‌های استاپ موشن را به نیروی متخصص بسپارید.

استخدام متخصص
امتیاز کاربر: 5 ( 1 نتایج)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آشنایی با استوری برد استخدام کارشناس سئو سخن های ناب و نقل قول های با ارزش