سیستم گیمینگ مخصوص بازی GTA IV/FarCry6/FIFA 2024 با 6 ماه گارانتی و پشتیبانی

مشاهده
کسب و کار

معرفی برنامه های برتر کسب درآمد

9 اپلیکیشن برای درآمدزایی سریع

برنامه کسب درآمد در دنیای امروز نقش مهمی دارد. افراد زیادی هستند که به دورکاری تمایل پیدا کرده اند و به آن به راهی برای کسب درآمد می نگرند. برنامه های کسب درآمد زیادی هستند که این ادعا را دارند با استفاده از برنامه و خدمات آنها، شما به درآمد خواهید رسید، اما همه ما این را می دانیم، این ادعا در بیشتر مواقع درست نیست. اکثر برنامه هایی که خود شما هم با آنها برخورد کرده اید، به سختی توانسته اند برای کاربرانشان موقعیت درآمدزایی کسب کنند.

با این حال، برخی از برنامه کسب درآمدهای اینترنتی واقعا خوبی وجود دارند که شما را به پول واقعی می رسانند. این برنامه هایی که میتوان با آن ها کسب درآمد کرد، در سرتاسر جهان در دسترس هستند و مدتی است که در اینترنت در برای خود جا باز کرده اند.

برنامه کسب درآمد از طریق گوشی هوشمند

در وهله اول، به دنبال برنامه ای باشید که می توانید با استفاده از تلفن هوشمند خود با آن کسب درآمد کنید، در این جا مهم نیست که این برنامه کسب درآمد، پرداختی های کمی دارد یا خیر، مهم این است که به موقع و سریع پرداخت می کند.

در این مقاله به 9 برنامه کسب درآمد حرفه ای اشاره شده است که برای هر علاقمندی مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 6 دلیل برای استخدام فریلنسرها در کسب و کارهای کوچک

۱- eBuy Club، برنامه کسب درآمد بازپرداختی

ای بای کلابُ یک برنامه بر پایه عملکرد بازپرداخت است که برای خریدهای کاربران در نظر گرفته شده است.  از این راه، بعد از خریدهایتان مبالغی بعنوان باقی مانده بازخواهد گشت. کاربران ای بای کلاب ادعا می کنند که تقریباً 20 دلار در ماه از این طریق، صرفه جویی داشته اند و به عنوان نوعی درآمد از آن استفاده می کنند.

حداقل درآمد در این برنامه کسب درآمد، 10 دلار است و این دستمزد هفتگی است. اگر این برنامه را به دوستانتان معرفی کنید، 3 دلار دریافت خواهید کرد و 10 درصد از درآمد آن ها را نیز به دست می‌آورید.

پرداخت های دریافتی در eBuy Club را می توان از طریق حواله های بانکی پی پال، چک یا کارت های هدیه برداشت کرد.

این برنامه کسب درآمد، به چه طریق درآمدزایی می کند؟

هنگامی که شما فردی را به این فروشگاه اینترنتی می آورید، کمیسیون دریافت می کنید و کمیسیون را با شریک خود تقسیم می کنید. این چیزی است که آنها در برنامه کسب درآمد مجازی، به آن بازگشت نقدی می گویند.

ما به شما یک ترفند خوب برای کسب درآمد سریع در این پلتفرم را پیشنهاد می کنیم:

از آنجا که هنگامی که برای خود خرید می کنید، بازگشت نقدی دریافت می کنید، شما می توانیدبرای دیگران مانند دوستان، اعضای خانواده یا شرکتی که در آن کار می کنید نیز خرید کنید. به این ترتیب برای خرید محصولات مورد نیاز آنها، این شما هستید که بازپرداخت دریافت می کنید و اگر به آنها پیشنهاد کنید که از طریق این برنامه خرید کنند شما نیز از خرید آن ها همچنین پولی که در کمیسیون شریک شده اید را دریافت خواهید کرد.

برنامه کسب درآمد با بازگشت نقدی

۲- Bemyeye.com، برنامه فروشگاهی

این برنامه برای انجام کارهایی در فروشگاه ها به شما پول می دهد. نگران نباشید،این امور آسان هستند. فقط پاسخ دادن به پرسشنامه ها و دادن بازخورد چیزی است که آنها از شما توقع دارند که در این برنامه کسب درآمد پرقدرت، انجام دهید. اگر خریدار خوبی هستید و دوست دارید از فروشگاه های مختلف خرید کنید، به راحتی می توانید 80 تا 100 دلار در ماه درآمد برای خودتان جمع آوری کنید.

همانطور که در ابتدای کلام اشاره شد، فهرستی از تمام برنامه هایی که واقعا پولی به شما پرداخت می کنند و سرعتی هستند را جمع آوری کرده ایم. با این حال، اگر هنوز با والدین به خرید می روید، یعنی اگر زیر 18 سال هستید، یا اگر در اروپا زندگی نمی کنید، نمی توانید از این برنامه کسب درآمد ایده آل بهره ای ببرید.

برنامه درآمد زایی

چگونه از Bemyeye کسب درآمد کنیم؟

در این کسب و کار مجازی، کافی است به فروشگاه های محلی بروید و از آن ها دیدن کنید بعلاوه کارهای کوچکی را برای آن ها انجام دهید. به میزان سختی کارها بین 4 دلار الی 7 دلار می توانید درآمد داشته باشید. مثلا با گوشی تلفن همراه خودتان از ویترین فروشگاه و محصولات موجود در آن عکس بگیرید و یا به سوالات مربوط به محصولات فروشگاه پاسخ دهید تا در برنامه کسب درآمد بی مای آی یا “چشم من باش“، حدود 5 دلار، که ممکن است بیشتر هم بشود و یاکمتر از این حد به دست آورید.

فراموش نکنید که فقط به خاطر ارجاع شما به فروشگاه یک دلار دریافت می کنید بدون کمیسیون، این یک کسب حقوق آسان است.

۳- Swagbucks، برنامه کسب درآمد نظرسنجی

این برنامه کسب درآمد را می توانید در همه جا پیدا کنید و برنامه محبوبی است. با این حال، در این مطلب، در رتبه سوم قرار گرفته است زیرا مزایای آن کمتر از دو مورد اول است. برخلاف دو مورد اول، پتانسیل درآمد این برنامه، حدود 15 دلار است. پرداخت پول در آن هفتگی نیست بلکه هر 10 روز یکبار از طریق پی پال یا کارت هدیه انجام می شود و حداقل از 5 دلار شروع می شود.

   Swagbucks پلتفرم قدرتمندی است که شما می توانید با انجام چندین کار در آن درآمد کسب کنید. با توجه به وظایف متعددی که دارد، رسیدن به حداکثر درآمد آسان تر است. فعالیت ها بر دو نوع است: یکی عمومی و دیگری به طور خاص برای نظرسنجی خواهد بود.

برنامه کسب درآمدی که پیش رو دارید، به شما امتیاز می دهد و این امتیاز را با تکمیل وظایف و نظرسنجی ها برایتان به ارمغان می آورد.

چگونه در Swagbucks درآمد کسب کنیم؟

می توانید با شرکت در پیشنهادات، دانلود سایر برنامه ها و با استفاده از برنامه های دانلودی به مدت 2 دقیقه و نیز با معرفی آنها به دوستانتان، درآمد داشته باشید، چه چیزی بهتر از این خواهد بود؟

Swagbucks یک برنامه کسب درآمد به راحت ترین طریق است. آسانترین شکل ممکن همین بازی کردن است. ما باید بازی کنیم و به سطح خاصی برسیم تا قفل امتیازات را باز کنیم. با رجوع به برنامه 5 دلار به دست می آورید و پورسانت 10 درصدی نیز برای شما به همراه دارد.

۴- Toluna influencers، برنامه اوقات فراغت

Toluna یکی دیگر از برنامه های نظرسنجی مانند Swagbuck است که برای تکمیل نظرسنجی ها به شما پول می دهد. برای کسب درآمد در این پلتفرم باید 16 سال یا بیشتر داشته باشید. نکته هیجان انگیزی که این برنامه دارد، این است که فاصله زمانی تسویه حسابش 24 ساعت  و حداقل میزان درآمد حاصل 5 دلار است. به این معنی که اگر در عرض 24 ساعت به درآمد 5 دلار برسید، شما می توانید به صورت روزانه پول خود را برداشت کنید.

در این برنامه کسب درآمد که بر پایه نظرسنجی کار می کند، اگر ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید، نظرسنجی هایی با توجه به سن، رده شغلی و موقعیت جغرافیایی به شما داده می شود، سپس در هر نظرسنجی 1000 امتیاز به دست می آورید.

هر 4000 امتیاز معادل 1 دلار، بیشتر یا کمتر است. با هر بار مراجعه به برنامه به شما 500 امتیاز تعلق می گیرد. شما می توانید جوایز خود را از طریق پی پال یا کوپن های هدیه برداشت کنید. اگر خودتان هم حساب کنید به این نکته خواهید رسید که، با وجود کار و مشغله های روزانه حتی اگر شما اوقات فراغت خود را وقف این برنامه کنید، ممکن است ماهیانه 30 دلار درآمد داشته باشید.

۵- Google’s Opinion Rewards

Google Opinion Rewards یکی از بهترین پلتفرم‌های نظرسنجی پولی است زیرا دارای یک رابط کاربری مطلوب و دلپذیر است. هر کسی در جهان که 18 سال و بالاتر دارد می تواند از آن استفاده کند. مثل موارد قبلیُ نکته مهم در ان برنامه کسب درآمد دلاری، چیزی که قابل توجه است این است که دوره تسویه فوری است، حداقل دستمزد 3 دلار است و می توانید از طریق PayPal برداشت کنید. طبق برخی از بررسی ها و آنچه که در نظرات خوانده امُ مردم ادعا می کنند ماهیانه حدود 20 دلار از این برنامه درآمد دارند.

۶- Feature points، برنامه راحت و کاربردی

برنامه ای که در رده ششم در نظر گرفته شد، به این ترتیب عمل می کند که به شما پرداخت پول می کند تا برنامه های دیگر را در تلفن هوشمند خود دانلود کنید. کافی است برنامه ها را از لیست داده شده نصب کنید، به مدت 2 دقیقه از برنامه استفاده کنید و امتیازات خودتان را جمع آوری کنید. برای کسب امتیاز بیشتر، می‌توانید کارهای بیشاری که از شما می خواهد را تکمیل کنید و همچنین در این برنامه کسب درآمد، بازگشت نقدی نیز وجود دارد.

این برنامه برای افراد 13 ساله و افراد با سن بالاتر در سراسر جهان در دسترس است. دوره تسویه حساب 3 ماهه است، حداقل میزان برداشت پول 1 دلار است و می توانید از طریق پی پال، کارت های هدیه یا بیت کوین برداشت کنید. هر بار ورود به برنامه 50 امتیاز دست پیدا می کنید که این خود یعنی نصف دزآمد را به جیب زده اید.

۷- WeWard، پیاده روی کن و پول بگیر

اهل این هستید که در طی روز، پیاده روی داشته باشید؟ اگر بگویم که بابت پیاده روی حقوق دریافت می کنید، پیاده روی خواهید کرد؟ خوب، WeWard این کار را انجام می دهد. به شما پول می دهد که راه بروید. این برنامه کسب درآمد، در واقع یک اپلیکیشن گام شمار است، به این صورت که گام های شما را می شمارد و بر اساس تعداد قدم هایی که برمی دارید به شما امتیاز می دهد. البته برنامه های زیادی هستند که به شما بابت پیاده روی کردن، پول می دهند و این برنامه یکی از برنامه های موفقی است که برای شما آورده ایم.

هر انسانی دوست دارد برای سلامتی خود وقت بگذارد و همه می دانیم که یاده روی یکی از راه های عالی در این مسیر است. بنابراین ایده این برنامه کسب درآمد بسیار دوست داشتنی است، زیرا همه برای اهدافی و انجام کارهای روزمره در طی روز راه می روند پس چه بهتر که بابتش پولی دریافت کنید. حتی اگر کمتر راه بروید، از قدم های برداشته شده چیزی به دست می آورید.

البته این نکته را در نظر بگیرد میزان دریافتی شما با این برنامه آنچنان هم بالا نیست که بتوانید سرمایه ای به دست بیاورید. ممکن است ماهانه 1 تا 2 دلار درآمد داشته باشید، نه زیاد، اما اگر رایگان پیاده روی می کنید، پس چرا برای این کار پولی دریافت نکنید!

با تکمیل نظرسنجی ها و تماشای ویدیو می توانید با همین برنامه درآمد بیشتری کسب کنید. با هربار رجوع به برنامه 50 امتیاز دریافت خواهید کرد. این می تواند به شما کمک کند تا به بالاترین حد، یعنی 5 دلار برسید. در برنامه کسب درآمد وی وارد، مدت تسویه 10 روز است که روش پرداخت با انتقال وجه یا از طریق کارت هدیه است.

۸- momox، برنامه فروش کالا

برنامه‌ای است که در آن می‌توانید کتاب، سی‌دی، دی‌وی‌دی، بلو-ری و بازی‌های ویدیویی را تنها در ۲ دقیقه بفروشید. برای این کار باید بارکد تمام اقلام خود را اسکن کنید، سپس تخمینی از قیمت آنها را این برنامه کسب درآمد به شما ارائه می دهد. اگر از قیمت پیشنهادی راضی بودید، می توانید برگه پروفایل فروش که داخل برنامه پر کرده اید را پرینت بگیرید و همراه بسته خود به مقصد خریدار ارسال کنید.

حداقل پیشنهاد Momox برای کالا شما 10 دلار است و با توجه به نوع کالا می تواند در هر فروش تا 100 دلار افزایش داشته باشد. پرداخت به صورت هفتگی انجام می شود و حداقل مبلغ برداشت 7 دلار است.

۹- wowapp

آخرین مورد در لیست برنامه کسب درآمدهای اینترنتی Wowapp است، که کم و بیش شبیه WhatsApp است. همانند واتس اپ، این برنامه نیز یک برنامه پیام رسان است با این تفاوت که برای چت و سایر کارهایی که با آن انجام می دهید، به شما پول می دهد.

با این برنامه کسب درآمد یک نوجوان 13 ساله هم می تواند از ۱ تا ۱۰ دلار درآمد ماهانه کسب درآمد داشته باشد. دوره تسویه حساب ۶۰ روزه است و حداقل مبلغ تسویه حساب آن ۲.۴۰ دلار است. پرداخت ها را می توان با استفاده از پی پال یا کوپن برداشت کرد. شما ۱۰% پورسانت بابت ورود به برنامه دریافت خواهید کرد.

چرا این برنامه کسب درآمد چتی، برای پیام دادن به شما پول می دهد؟

هنگامی که در حال چت کردن هستید، این برنامه تبلیغات را روی پیام های شما نمایش می دهد. در واقع این همان چیزی است که به شما پول می دهد. جوایز به شکل هستند که می توانند با دلار یا یورو مبادله شوند، پس این برنامه یک برنامه کسب درآمد دلاری و یا یورویی است.

هر 100 “W” که دریافت کنید برابر با 1 دلار است، بنابراین اگر برای پیام رسانی به همه اعضای خانواده و دوستانتان از این برای پیام‌رسان استفاده کنند، می‌توانید به راحتی به درآمد 10 دلاری برسید. اگر فکر می کنید که این راه مناسبی برای شما نیست و یا دسترسی کافی به کسانی را ندارید که می خواهند از این اپلیکیشن استفاده کنند، خوشبختانه کارهای دیگری وجود دارد که می توانید در این برنامه انجام دهید، مانند تکمیل نظرسنجی، دانلود برنامه های دیگر، بازی کردن و تماشای تبلیغات، یا برقراری تماس تلفنی از برنامه که بسیار جالب هستند.

سخن آخر

برنامه کسب درآمد از طریق اپلیکیشن ها و سایت ها یک راه کسب درآمد دلاری است. ممکن است درآمد درخور توجه شما را به ارمغان نیاورد ولی راه خوبی برای پر کردن کیف پول مجازی و دلاری شما است. بی شک با توجه به عدم دسترسی ایرانیان به کارت های بین المللی، این چنین برنامه هایی یکی ار بهترین راه های جایگزین هستند. برنامه ها را نصب کنید تا پرداخت پی پال بگیرید و آنها را با جوایز عالی درGoogle play,amazon,paypal,starbucks,steam,itunesو غیره مبادله کنید. ازاینکه با این پست همراه بودید از شما تشکر می کنیم. ما در سایت پارس فریلنسر پروژه‌های متنوع بسیاری برای کسب درآمد از دورکاری و فریلنسری را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برنامه های مورد نظر در این پست برای کسب درآمد دلاری در اوقات فراغت است نه برای کسب سرمایه و ثروت!

آیا درآمد حاصل از یک برنامه کسب درآمد، قابل برداشت است؟

راه های مختلف زیادی هستند که به شما کمک می کند تا بنوانید از درآمدتان را برداشت کنید. یکی از راه های پیش روی شما استفاده از پی پال یا کیف پول دیچیتال است. از این طریق می توانید برای پرداخت برنامه های خارجی که نیاز به پرداخت انترنتی دارد به راحتی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آشنایی با استوری برد استخدام کارشناس سئو سخن های ناب و نقل قول های با ارزش